Skizomeuh a écrit :
Pourquoi critiquer le saut comme tentation au "bunnyhop pas réaliste" alors qu'on permet de faire des glissades Starsky&Hutch-style à l'infini ?
Netsabes a écrit :
Je n'ai pas souvenir que les développeurs aient critiqué le saut.
What stuff did you leave out that might have been quite interesting to see in there, even if in reality it didn't work?Donc sauter comme un con avec 300kg sur le dos ça n'a pas de sens, glisser comme un demeuré avec tout autant de poids si.
Jump always comes up. There's no jump button and it's a prevalent part of your average military shooter in this day and age, but it doesn't make any sense to me. The last thing I'd want to do if I was being shot at would be to raise to my head up higher, but somehow jump has become the standard for first-person shooters, even third. When we looked at Gears, with the large, bulky characters, rolling made more sense. Suddenly when people have another way to traverse the levels, they don't mis-jump as much, and with Bulletstorm it's the slide. You can slide all over the place, and as long as you have that mobility, that motion, it kind of fills the gap.
wata_ a écrit :
ce jeu semble être aux fps skillés ce que la WWF (le truc de catch, pas le machin avec un panda) est au sports de combat
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