ACTU
Unreal 2 est beau pour de vrai, bientôt
Le dernier screenshots en date d'Unreal II avait éveillé les soupçons de nombre de joueurs, et Matt, de Legend Entertainment, avait dû lui-même confirmer que l'image en question provenait à 100% du moteur du jeu. Hier, c'était au tour de Mark Rein, d'Epic, de légèrement contredire Matt en avouant que les ombres avait été rajoutées, le moteur de l'époque ne les générant pas encore. Cliquez sur le lien "Lire la suite" ou sur le titre de la news pour voir son annonce en détail.
Et pour se faire pardonner, Mark livre un nouveau screenshot tout aussi sympa que le précédent et avec, cette fois, les vraies ombres du moteur 3D.
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Et pour se faire pardonner, Mark livre un nouveau screenshot tout aussi sympa que le précédent et avec, cette fois, les vraies ombres du moteur 3D.
I wanted to issue a correction about the Unreal2 "Loading..." page in CGW. On Friday it came to my attention that there was a thread on Shacknews where people were questioning the legitimacy of the image used in the CGW "Loading" page. Matthias Worch made a statement saying that it was 100% real. Unbeknownst to Matthias, it had been modified by hand-drawing shadows into the screenshot after it had been taken. Player shadows weren't working at the time so I gave the go-ahead to add them and release the modified image to CGW for their "Loading" page. This is something I am 100% responsible for and in retrospect I should not have done it - I would like to take this opportunity to apologize to our fans and gamers in general for doing this. This is not something you would expect from Epic Games and I want people to know that I was responsible for it. I have included the original screen shot on which the image was based (before shadows were added) as well as some screen shots taken this weekend using the current version of the game in which shadows are working. Mark Rein, Epic Games Inc. |